Σε αυτές τις ημέρες των ανταγωνιστικών αγορών, η επιχείρηση που διαπρέπει στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι το ένα που θα διατηρήσει όχι μόνο τη θέση τους, αλλά και να αναπτυχθούν. Θα μπορούσατε να απαντήσετε στην ερώτηση «Ποια είναι η εξυπηρέτηση πελατών", λέγοντας ότι πρόκειται για «υπερβαίνει» τις προσδοκίες του πελάτη, όχι μόνο «ικανοποιητική» τους. Αυτό δεν είναι μόνο σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε? πρόκειται για τη φροντίδα τους ανθρώπους αυτούς να αγοράζουν από εσάς.
Έχοντας ένα μεγάλο προϊόν πρέπει να είναι το πρώτο βήμα. Όλοι θέλουν την ποιότητα, ακόμη περισσότερο αν είναι σε ανταγωνιστικές τιμές με άλλα παρόμοια προϊόντα. Αν κάνετε το προϊόν σας, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε την απόδοσή του, από τι είναι φτιαγμένο από, πώς συγκρίνει με τους άλλους. Εάν μπορείτε να κάνετε το προϊόν το καλύτερο είναι εκεί εντός του εύρους τιμών, οι πελάτες δεν θα αγοράσουν μόνο από εσάς, αλλά θα προτείνουμε και άλλους να αγοράσουν από εσάς.
Έτσι, έχετε ένα μεγάλο προϊόν και τη βάση πελατών σας αυξάνεται - πώς σας πριν και μετά την πώληση εξυπηρέτηση κάνει; Πολλοί άνθρωποι δεν σκέφτονται για το πώς να πωλούν το προϊόν, αλλά εξακολουθεί να είναι κυριολεκτικά εξυπηρετούν τον πελάτη. Πόσοι από εμάς έχουν βάλει το τηλέφωνο σε κάποιον που έχει δοθεί το διόλου αξιοζήλευτο έργο της κρύο καλώντας τους πελάτες να προσπαθήσουμε και να πωλούν τα προϊόντα;
Cold calling και πίεση των πωλήσεων είναι δύο τομείς που έχουν καταφέρει να δώσει πωλούν ένα κακό όνομα, ιδιαίτερα αν είναι επίμονες, επαναλαμβανόμενες και προφανώς τόσο απελπισμένοι για να κάνει μια πώληση που θα γίνουν επιθετικοί. Αυτό είναι πιο σίγουρα δεν είναι ό, τι είναι η εξυπηρέτηση των πελατών. Οι περισσότεροι από εμάς θα προτιμούσαν να κάνουν τη δική μας έρευνα αγοράς, όταν ψάχνουν να αγοράσουν κάτι και το Διαδίκτυο έχει όλα γίνονται τόσο πολύ ευκολότερη. Αν θέλετε να χτίσετε τη βάση πελατών σας, έχοντας μια ιστοσελίδα είναι πλέον απαραίτητη και όχι προαιρετική επιπλέον. Οι πελάτες μπορούν να εξετάσουμε το προϊόν, μάθετε περισσότερα γι 'αυτό και στη συνέχεια να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αν ενδιαφέρεστε. Αν εγγραφείτε με το site σας, είστε σε θέση να οικοδομήσουμε μια λίστα με πιθανούς πελάτες πάρα πολύ, για να επικοινωνήσει μαζί τους και πάλι σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Μπορεί να φαίνεται, από ό, τι είναι γραμμένο πάνω, pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah /blog-post.htmlότι δεν υπάρχει χώρος για πρόσωπο με πρόσωπο πωλεί πια. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει, από την έρευνα που έχω κάνει, φαίνεται ότι οι περισσότεροι πελάτες θα καλωσορίσει μιλώντας σε κάποιον που είναι γνώστες του προϊόντος (αυτό είναι το σημαντικό κομμάτι!) Και είναι σε θέση να επιλύσει τα προβλήματα γρήγορα. Τηλεφωνικά κέντρα στην Ινδία μπορεί να είναι φθηνότερα για να τρέξει από τους τοπικούς φορείς, αλλά κάνουν οι φορείς εκμετάλλευσης αντιλαμβάνονται ποιο είναι το προϊόν, δεν χρειάζεται καν θέλουν να;
Με την καλύτερη θέληση στον κόσμο, τα πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να υπάρξει μια ελαττωματική παρτίδα κατασκευάζονται, ή αν είστε προσφέρουν μια υπηρεσία κάποιος αποτυγχάνει να εμφανιστεί σε ένα ραντεβού. Οι καταγγελίες αρχίζουν να έρχονται και μπορείτε είτε να κολλήσετε το κεφάλι σας στην άμμο και να αγνοήσει αυτό ή μπορείτε να παραδεχτεί το λάθος και να προσπαθήσουμε και να διορθώσει την κατάσταση με τρόπο ικανοποιητικό για όλους. Καλή εξυπηρέτηση πελατών, θα λαμβάνει πάντοτε τη δεύτερη διαδρομή. Γιατί; Επειδή με την αντιμετώπιση ενός προβλήματος γρήγορα και αποτελεσματικά, ότι ο πελάτης πηγαίνει μακριά ευτυχισμένος και θα πω στους φίλους του τι είναι μια καλή οργάνωση θα είναι. Αγνοώντας τα προβλήματα ή απλά δεν τους επίλυση γρήγορα και ικανοποιη
Tidak ada komentar:
Posting Komentar