Sabtu, 30 Agustus 2014

ρόσκληση

Όλοι γνωρίζουμε ότι η καλή εξυπηρέτηση των πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης και την αύξηση της κερδοφορίας. Αυτό που πολλοί διαχειριστές αδυνατούν να συνειδητοποιήσουμε, ωστόσο, είναι ότι οι ραγδαίες αλλαγές στην τεχνολογία έχουν οδηγήσει σε εξίσου ταχείες αλλαγές στην παράδοση της ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών.

Εκτός από τα βασικά όλοι έχουμε ακούσει ξανά και ξανά, υπάρχουν πέντε νέους τομείς της εξυπηρέτησης πελατών που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν για να κρατήσει τους πελάτες ευχαριστημένοι.

Τι λένε οι πελάτες;

1) Διατηρήστε μου από το auto-συνοδός κόλαση! Οι πελάτες γίνονται όλο και περισσότερο ενοχλημένος και απογοητευμένος με το να χρειάζεται να κοσκινίσει μέσω μια πληθώρα επιλογών και πατήστε πολλά κουμπιά - μόνο για να πει ότι η επιθυμητή υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας. Το χειρότερο είναι όταν το auto-συνοδός χρησιμοποιεί την αναγνώριση φωνής - αλλά δεν "αναγνωρίζει" τη φωνή σας.

Είναι κατανοητό ότι οι εταιρείες θέλουν να μειώσουν το κόστος από τη χρήση τους συνοδούς και, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτά είναι πολύτιμα εργαλεία. Ωστόσο, οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν με τα ανθρώπινα όντα? δεν θέλουν να ακούσουν σε έναν μακρύ κατάλογο από ερωτήσεις - ειδικά αν δεν είναι ένα πρόβλημα (και ας το παραδεχτούμε, ότι είναι ό, τι συνήθως προκαλεί την κλήση στην πρώτη θέση). Για να κρατήσει τους πελάτες ευχαριστημένοι, εδώ είναι μερικές απλές συμβουλές:

Πάντα να είναι εύκολο για τους πελάτες να φτάσει ένα ανθρώπινο ον.
Δώστε στους ανθρώπους τη δυνατότητα φωνητικών εντολών ή άμεση επαφή.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα auto-συνοδός, περιορίζουν τον αριθμό των μενού σε δύο γύρους των επιλογών πριν ο πελάτης φθάνει σε ένα ανθρώπινο ον.
Εάν έχετε ζητήσει από τον πελάτη να πληκτρολογήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού, μεταφέρετε το προφίλ μαζί με την πρόσκληση.
Εάν η κλήση έχει απαντηθεί από ένα ύφασμα εταιρεία, και θα πρέπει να μεταφέρετε την κλήση σε άλλο τμήμα, δεν βάζουν τον πελάτη πίσω σε μια μεγάλη ουρά. Αντ 'αυτού, ας ύφασμα εξυπηρέτησης πελατών σας να είναι σε θέση να πηδήσει το μέτωπο της γραμμής, και να τους πάρει για να μείνει στην κλήση με τον πελάτη μέχρι το επόμενο πρόσωπο που έχει πάρει. Μόλις συμβεί αυτό, η πρώτη ύφασμα θα πρέπει να εισαγάγει τον καλούντα και να δώσει ύφασμα # 2 μια συνοπτική επισκόπηση της κατάστασης, ώστε ο πελάτης δεν αισθάνεται όπως αυτός ή αυτή έχει να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.


2) Μην με κάνεις να περιμένει περισσότερο από λίγα λεπτά σε μια ουρά τηλέφωνο. Πολλές εταιρείες κάνουν οι πελάτες περιμένουν 15 λεπτά ή περισσότερο σε μια ουρά τηλέφωνο. Τίποτα περισσότερο από 2-3 λεπτά, θεωρείται απαράδεκτη κατά περισσότερο από 80% των πελατών που ερωτήθηκαν.

3) Μην κάνετε μου να παραθέσω το κεφάλαιο και στίχο για λογαριασμό μου για να πάρετε απλές πληροφορίες. Σε αυτές τις ημέρες της αυξημένης οικονομικού εγκλήματος, είναι λογικό, και λογική, για τις εταιρείες να προστατεύουν τους πελάτες τους από την διαπίστωση ότι έχουν να κάνουν με το σωστό πρόσωπο πριν από τη συζήτηση ενός λογαριασμού. Ωστόσο, 3 ερωτήσ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar