Sabtu, 30 Agustus 2014

ληρώσετε το

Ό, τι συνέβη με την παροιμία «Ο πελάτης είναι βασιλιάς ή βασίλισσα"; ή ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Όχι πια. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας φαίνεται να χαρούν υποστηρίζοντας με πέτρα και τοιχοποιία-πελάτες και κάποια ακόμη καυχηθεί για τα blogs τους για νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ καλώντας απλά να αναστατώσει τους πελάτες για να τους συστήσει για την ημέρα τους.

Τι είδους άτομο παίρνει κλωτσιές από αυτό το είδος της συμπεριφοράς; Μήπως σκέφτονται ακόμη και πριν καλέσουν την αντίδραση του πελάτη καλούν και τους οποίους θα μπορούσαν να έρθουν σε επαφή με εκείνη την ημέρα; Είναι αυτό το είδος της δράσης, ενδεχομένως, μεγαλύτερη νομική ευθύνη που περιμένουν να συμβεί;

Οδική οργή είναι τόσο κοινή στην κοινωνία μας τώρα ... τι είναι διπλανής Τηλέφωνο Tantrum; Μπορεί αυτό να είναι μια ψυχιατρική διάγνωση και νομικά αστήρικτος αδίκημα; Θα ήθελα να στοιχηματίσετε σχεδόν σε αυτό!

Οι εταιρείες πιστωτικών καρτών είναι μεταξύ μερικών από τους χειρότερους παραβάτες και τώρα, αν κάποιος είναι καλός, να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας εγκαίρως και στο σύνολό τους πελάτες που δεν θέλουν και στην πραγματικότητα, σκέφτονται να τιμωρεί τον "καλό πελάτη" χρεώνοντας τους ετήσιο ποσό για την χρήση της κάρτας τους. Σοβαρά;

Είναι πραγματικά εκπλήσσει και μου ζαλίζει πόσο λυπηρό εξυπηρέτηση των πελατών έχει γίνει. Είναι τέτοια οξύμωρο ... και εξυπηρέτησης πελατών δεν πάνε πια μαζί? δεν υπάρχει υπηρεσία για τον πελάτη είναι όλα σχετικά με τον τρόπο της εταιρείας για να βγάλουν λεφτά, περισσότερα κέρδη. Μην εταιρείες ενδιαφέρονται πια για τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτές; Η μόνη δύναμη και φωνή του πελάτη έχει απομείνει δεν είναι να είναι πελάτης της εταιρείας πια και όταν αυτό συμβεί δεν θα υπάρχει ανάγκη για την bottom-line, καθιστώντας τα χρήματα / κέρδους, της εξυπηρέτησης πελατών ή του CEO? Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει μεγαλύτερη εταιρεία.

  Έχω πάντα ένα θετικό πρόσωπο και θα προσπαθήσουμε να δούμε τις δύο πλευρές της κάθε κατάστασης. Έχω προτάσεις και να προσφέρουν λύσεις. ΑΠΟΛΥΤΩΣ! Όταν είχα μια εξαιρετική εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών που έχω να τους πω έτσι και να τους ευχαριστήσω, καθώς λέει ο καθένας που έρχομαι σε επαφή με ό, τι μια μεγάλη εταιρεία, την υπηρεσία ή το προϊόν που έχουν. Τον τελευταίο καιρό, έχω σιωπηλός ... Αναρωτιέμαι γιατί;

Tidak ada komentar:

Posting Komentar